Bebben badar i olivolja





Ett av mina cravings just nu är grekisk sallad. Och eftersom illamåendet och de medföljande kräkningarna gör att man aldrig vet "vad man får behålla" så känns det som om denna craving är helt ok även fast jag DRÄNKER in salladen i olivolja.

Nu skall jag ta min eftermiddagsmedicin och hoppas att jag mår så bra att jag kan hänga på min kära väninna M-L på stan en sväng!

Ikväll sker min andra session akupunktur på förlossningen. Måste erkänna att jag gruvar mig KRAFTIGT då jag tyckte att den förra var en mycket obehaglig upplevelse utan att jag kännt någon skillnad på illamåendet efteråt. Men, men, de sa att jag måste ge det minst tre gånger innan jag upplever en förbättring. Så jag lever på hoppet.

Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: