En stjärnpilot





Hans är en riktig teaterapa. Vi två är ensamma hemma just nu och poppar Star Pilots på högsta volym. Han ger gärnet med mig och Tova som fans i soffan. Grannarna undrar nog vad vi pysslar med.
Gårdagen var en lugn och skön lördag, jag och grabbarna var hemma hela dagen och njöt av solen och det varma vädret. Min käre far kom förbi och hjälpte mig med att fixa handtag på en byrå i garderoben, så snart, snart känns garderoben KLAR! Mitt största problem är nu vad jag skall ha för lampa i taket...

Tanken var att vi skulle fixa lax till middag, men när Erik kom hem kändes det jobbigt och som att det skulle ta för lång tid. (Det är alltid mannen i vårt hem som fixar fisken...) Så istället åkte vi iväg på Scandic och åt en buffémiddag.
Jag kan verkligen rekomendera deras lördagsbuffé! Personalen är jättetrevliga, maten är suverän och det är barnvänligt till tusen. När barnen ätit färdigt så finns det ett lekrum som de kan smita iväg till, och då kan man som vuxen njuta av efterätten och kaffet utan tjat....och allt till en mycket billig penning!


Fridens liljor!



Bild: privat

Kommentarer
  Josefin

Kul med en teaterapa i familjen. :) Ser att han stormtrivs.



Ha en skön söndag, kram på dig!

2009-03-22 @ 11:42:07
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
  Anna

vilken goding :-)



Hoppas allt är bra hos er denna söndag

kram

2009-03-22 @ 13:54:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

Vilken härlig kille du har hemma! jag har förmånen att umgås med 4 åriga Alva idag, just nu kollar vi på Charlottes web efter flera timmar lek o skoj!



gott att gå iväg o äta på en söndag, slippa fixa i köket hemma!



kramar

2009-03-22 @ 15:42:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Madeleine

Skönt ibland att slippa laga mat och gå ut och äta! Vi var på dop i middags och där var det också högljutt :) Mvh Madeleine

2009-03-22 @ 19:04:58
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: