Jag har fyndat






När jag besökt Lagerhaus senast gjorde jag ett riktigt FYND! Jag shoppade dessa vackra plastbestick till en spottstyver av vad de kostat. Nu har jag vackra plastbestick till hundra gäster till mitt och mannens bröllop nästa sommar!
Det är bra att vara ute i tid eller hur?! Tanken var att vi skulle göra slag i saken i sommar, men då vi fick vårt efterlängtade lilla liv i magen så beslöt vi att skjuta upp det ännu ett år.

Min dröm är att få gifta mig i den vackra kyrkan i Nordingrå och sedan ha bröllopsfesten ute, på  "vårt" ställe vid havet i härliga Noringrå.


Bild: privat

Kommentarer
  jessi

Vilket perfekt fynd, passar ju till bröllop! Mysigt att ni har det att se framemot, det är en underbar dag o minnet för livet!



kramar

2009-03-20 @ 15:04:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Em

Wow, vilket kap! Jattesnygga! Skulle kommenterat

att ''dom skulle passa perfekt pa ett brollop!'',

men sedan laste jag vidare. Grattis till bade fyndet

& framtida brollopet :)

2009-03-25 @ 13:16:01
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: