Måndag igen







Så var det återigen måndag och start på en ny härlig vecka. Solen skiner utanför och det känns verkligen som om våren närmar sig även norrland.
Denna dag skall jag göra ett besök till på vårdcentralen och disktriktssköterskan angående mitt lilla bäckenproblem. Jag hoppas på ett slut på detta snart!

I går var jag och Hans och gjorde en repa på stan medan storebror var på födelsedagskalas. Vi hittade lite coola accessoarer till grabbarna och dessa två söta hjälmar till vårt lilla Liv.

Ha nu en skön start på veckan!


Fridens liljor!

Bild: privat

Kommentarer
  jessi

ooh så sött!



hoppas du får hjälp nu, stor kram till dig!



2009-03-23 @ 11:26:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: