Måndag morgon



God morgon. Vilken underbar söndag! Strålande sol och plussgrader, nu känner jag våren nalkas...
Jag tillbringade halva dagen i en ishall, Noah hade sin sista cup för säsongen och hela laget kämapade fram "segrar" i alla matcher. Trotts att man vill tona ner vinnandet och målstatistiken,det skall inte vara så tävlingsinriktat i den här åldern, så frågar du barnen - då har de stenkoll på hur många mål de gjort och om de leder eller "ligger under". Nog om detta.
Efter cupen fick vi ändå tid att sitta ute i solen någon timme och bara lapa sol och dricka en god kopp the.

Idag skall jag träffa sjukgymnasten och se om denne har några tips på hur det onda i bäckenet skall gå över. Hoppas hoppas, jag går fortfarande som jag skitit på mig. Det är underbart med barn, en dag förra veckan, när jag skulle hämta barnen från skolan/dagis så sitter de ett par små flickor i en snöhög och tittar på mig "-vaför då du så konstigt, det ser ju jättedumt ut?" säger hon med en gång utan att blinka. Efter att jag förklarat att jag ramlat så frågar hon "-varför är du så tjock? Har du en bebis i magen?"
Barn är härliga, och ärliga!

Önskar er en god måndag.

Fridens liljor!

Kommentarer
  Josefine

Hoppas ditt onda går över!!

2009-03-16 @ 09:52:24
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: