Trött Tisdag


Jag sov länge idag. Känner mig ändå trött och hängig. Jag brukar försöka få i mig en nyttig och bra frukost, men idag räckte orken bara till en kopp the och rostade frallor...
I morse ringde jag läkaren och fick en tid till sjukgymnasten nu på måndag. Jag hoppas verkligen att de kan hjälpa mig med smärtan i bäckenet. Det känns inte ok och äta så mycket smärtstillande som jag gör nu, med en liten i magen.

Igårt kväll satt Erik och jag och tittade på  dokumentärfilmen Bedragaren, den handlar om en kille som åkt runt och lurat folk i hela världen. Man blir alldeless fashionerad av hur killen fungerar. Han låtsades bl.a  vara en biskop och vigde folk, samt att han lurat åt sig miljoner.  Vissa människor har verkligen inge skrupler. 
Hur som helst, en underhållande film.

Ha en trevlig tisdag.


Frdens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: