Våffeldagen





Som sig bör har vi ätit våfflor idag. Denna gång testade jag Josefins recept och de blev supergoda! Till detta serverades grädde och frusna bär, hallon och blåbär.
Jag såg till att ta min medicin mot illamående i god tid innan, men jag måste säga att oset som blir av våffelgräddning inte är att leka med när man mår som en räka.

Nu är det snart dags för Halv åtta hos mig, som mina små grabbar gillar att se tillsammans med mig. Det bådar bra för framtiden, killar som gillar att laga mat!

Ha en skön kväll!


Bild: privat

Kommentarer
  jessi

Mysigt att grabbarna gillar halv åtta hos mig! Gott med våfflor, vi har också ätit det ikväll.



sov gott!

2009-03-25 @ 21:34:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: