Sommarklänning



Nu har jag lugnat ner mig.
Tack snälla Jessi för snälla och stärkande kommentarer!

Igår haltade jag runt på stan för att finna nya byxor till min växande mage. Jag har tom. växt ur mina gamla mammajeans!
Då jag bor i en liten stad så finns det inte mycket att välja på. Endast två butiker i Ö-vik, säljer mammakläder. Jag var helt inne på att köpa caprijeans  - men icke! Det finns inte i denna stad. Så det fick bli ett par svarta byxor istället.

Jag var även förbi HM en sväng och hittade denna ljuvliga klänning. Jag provade en storlek 38, men inte det inte... ...överdelen på klänningen dolde knappt något.  Men storlek 42 satt som en smäck!
Känns lite att i vecka 28 gått upp tre klädstorlekar, men det får jag gå bort med powerwalks med barnvagnen sedan :-)
Hur som helst, jag är jättenöjd med klänningen, och nu har jag något fint att ha på mig på skolavslutningen.



Ha en underbar fredag!


Fridens liljor!

Bild: HM.com

Kommentarer
  Tina H

Ge inte upp ang sjukskrivningen.... ring ideligen och be att få prata med någon högre uppsatt. Det där är inte acceptabelt. Grr va arg jag blir!

2009-05-15 @ 15:35:24
URL: http://graviditet3.blogspot.com
  Ann-Louise

Tänk att det ska vara så svårt att vara människa -man skulle varit Domsjöbo!



Ha, ha så sa mina föräldrar alltid förr. Du kanske hört det också som bor i Ö-vik. Jag är från Husum så det var kul att stöta på dig här i bloggvärlden. Bor i Stockholm sen över 20 år men besöker Husum varje sommar då min far bor kvar.



Hoppas det ordnar sig med FK. Det sista man vill hålla på med när man väntar barn.



Fridens liljor tillbaka. Använder också det uttrycket ofta. Kanske Ö-vikstalmål också!!



Kramar

2009-05-15 @ 19:03:47
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
  jessi

Vilken söt klänning, du kommer vara så fin på skolavslutningen med klänningen o magen!



kramar!

2009-05-16 @ 13:09:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: