1:a Advent





Nu är det första advent och julen står snart för dörren!
Mys med tända ljus, glögg och pepparkakor med nära och kära. Pulkåkning i backen...
Oj, vad jag önskar att vi fick lite snö till jul.
Anledningen till min frånvaro från bloggen är återigen den #!"#€/?o Endon som spökar.

Nu har jag varit hos mödravården och skaffat mig en hormonspiral, som tidigare varit en riktig räddning för mig i min endo (i medicinskt syfte). Men jag har varit allt annat än kaxig sedan jag kom därifrån...
Ett par dygn med en massa smärtstillande och värmekudden i högsta hugg satte stopp för mina planer att stortäda och fixa julfint till idag. :-(
Men det är bara att sänka ribban och sikta på att få adventsfint i veckan istället.

Jag hoppas att du får med mysig första advent med allt vad det innebär!


Fridens liljor!


Bild: Berdeplants.se

Kommentarer
  Susanne

Vilken jättemysig bild :o)

Tråkigt att du inte blir bättre från dina endon.

Hoppas i alla fall att din första advent varit bra :o)



Kramen

2009-11-29 @ 16:24:06
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: