Åren går...






...och nu har min älskling hunnit fylla 34!!!

Grabbarna och jag var uppe med tuppen i morse, för att hinna gratta Erik innan han själv hade vaknat.  Varje gång någon i huset fyller år blir jag påmind om att vi behöver en ny elvisp. Startar jag vår gamla elvisp så tidigt på morgonen så garantear jag att halva gatan vakanar av oväsendet. Det är en gammal släktklenod som jag fått av min mor för en evighet sedan, och jag måste nog erkänna att den har gjort sitt nu...
Startar man den så går den sakta, sakta (men lever om som ett motorsåg) för att sedan ta fart och gå fortare och fortare tills oljudet är olidligt.
Tänk vad alla problem skulle vara lösta om vi hade en Kithen Aid! :-)

Liv har haft problems med magen idag och nu sitter jag framför datorn och njuter av tystnaden fastän  jag egentligen borde gå och sova...
Det spelar egentligen ingen roll vad klockan är, jag behöver lite egentid, utan barnen för att funka. Då tar jag hellre att jag är lite trött på morgonen.


Go´natt kära vänner!

Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: