en god mat och en god vän





Måndagens besök i Sundvall var riktigt nice.
Jag och Agneta strosade runt på stan och gjorde några fynd...
Efter lite shopping på stan så stannande vi till och åt sushi till lunch. Riktigt gott vill jag lova! Förutom ICA sushi så var det flera år sedan sist.

Efter ett besök på Indiska, kunde vi konstatera att de har mycket fina julpynt till en billig penning.
Sedan avslutade vi daten med kaffe och kaka på 1891.

Jag gillar verkligen denna stad! :-)


Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Det låter som du haft en toppendag! jag har aldrig varit i Sundsvall, säkert mysig stad!



KRAMISAR

2009-11-25 @ 13:21:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  agneta

och jag kan lova att denna stad saknar dig :)



tycker inte Erik så lika barnsligt glad ut över tårtbiten som mig ;) hehe

2009-11-25 @ 17:56:47
  agneta

och jag kan lova att denna stad saknar dig :)



tycker inte Erik så lika barnsligt glad ut över tårtbiten som mig ;) hehe

2009-11-25 @ 17:57:49
  Agneta

tänkte att jag skickar det 2 ggr utifall du inte förstår hur mycke jag saknar att ha dig här i sundsvall ;) hihi

2009-11-25 @ 22:25:29
  Sue

Go kväll!!!!



Ser hur mysigt ut som helst!

Indiska är ju bara bäst! Jag kan inte gå in där utan att handla ihjäl mig!!!!!!



Ha en trevlig kväll!



Kram Sue//

2009-11-25 @ 23:51:53
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: