En mysig grå dag





Det var en grå, grå vardag, men den blev riktigt trevlig i alla fall...
Gårdagen tillbringade vi i Sundsvall, vi gjorde ett besök hos revisorn, men hann ändå med att besöka lite affärer också. :-)
Jag gjorde lite fynd på rean och shoppade jeans och tröjor till grabbarna, en toksöt klänning till Liv, och sedan blev jag tvungen att köpa en klänning till mig själv också. Den talade till mig genom skyltfönstret, det är säkert!

Vi sprang oväntat på faster Anna under shoppingturen, så lilla Liv fick chansen att mysa med sin faster en  liten stund. Jakten på julklapparna har börjat för min del och jag har faktiskt riktigt mycket uppslag för detta. I år ska jag banne mig inte stångas med de andra desperata människorna dagarna före jul!!!


Jag är inte blyg, bara jäkligt hungrig...


Café Charm, ett mycket charmigt café med underbara
räksallader!



Liv myser med Anna...



Jag önskar er en uderbar dag!
Nu ska jag bege mig in till city för att undersöka en apparat.


Fridens liljor!



Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: