Fredag





Så är det helg igen!

Jag och Liv var på stan en sväng idag och hittade matchande klänningar som vi bara inte kunde låta bli! Det var HM som hade dessa ljuvlingar. Visserligen kommer hon inte att kunna komma i den klänningen förrän tidigast till sommaren, men det som väntar på något gott...

Tanken var att vi skulle shoppa lite nya sockar till Liv, då hennes fötter växt så på slutet att hon knappt har några att ta på sig. Men vi kom endast hem med två par, det fanns så mycket annat fint att titta på. :-)

Grabbarna har ätit sin sedvanliga tacosmiddag (jag väntar tills älsklingen kommer hem) och sitter nere i källaren och spelar spel med en god vän som skall sova över här inatt.
Kan tänka mig att det blir en sen kväll för dem...

Nu ska jag ta på mig en ansiktsmask och gå ner i källaren och skrämma skiten ur dem!!!


Ha en toppenstart på helgen och Myys!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: