...i slutet på November





Vår lilla stad efter julsyltningen...

Igår var det skyltsöndag, med massor av folk i farten.  Jag blev så glad när jag vaknade och tittade ut, det var vitt ute. Inte snvitt utan frostvitt - men det räcker för att få den där speciella känslan!!!
Jag, Liv och Hans åkte in en sväng till stan medan Noah hade hockeyträning. Det var jobbigt mycket folk, så vi köpte det vi kom för (en adventsstake) och åkte hem. Att dra en barnvagn i folkstockning är väl inte det snabbaste sättet att ta sig fram... :-)

Vi åkte tillbaka in till stan när Erik jobbat klart och lyxade till det med en middag på Olearys, innan vi åkte hem och smuttade på glögg och adventsmyste hela familjen.

Idag fyller min käre far år och vi planerar att uppvakta honom ikväll med en ny domkraft. Ja, inte världens mysigaste present kanske, men min far är en speciell man och jag vet att han kommer att gilla den.


Ha en fin start på veckan, och kom ihåg att du är speciell!


Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  Annas inspiration

Härliga bilder!



ha en fin start på veckan

kramkram

2009-11-30 @ 14:05:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: