Trötter...






Dagarna går och jag är sååå trött!!!
Ge mig energi, kreativitet och styrka.
Jag kan inte klaga på förkylningen länge - den är väck, både för mig och för mina barn (min älskling däremot är riktigt risig..:-()
Jag tror att jag kommit in i en riktig formsvacka, jag hoppas att orken kommer nu när jag är ute och promenerar som jag ska igen.
Igår var jag och klippte mig, och det gör visserligen att man känner sig bättre till mods, men jisses alltså...

Idag var jag med Hans till tandläkaren. Han fick idag laga sin första tand och gillade väl inte direkt bedövningssprutan... Han sa efteråt att om han skulle laga någon fler gång så skulle han köra utan bedövning. Vi får väl se.. :-)

Jag hoppas att du som läser har lite mr energi än jag just nu!

Fridens liljor!


Bild: Privat


Kommentarer
  jessi

Hoppas du får mer energi snart, många känner ju så dessa gråa dagar. snart börjar adventstiden och då blir det lite mysigare tycker jag.



KRAM!!!

2009-11-05 @ 19:44:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: