En trevlig helg...



...har passerat!

Jag började den gågna helgen med att äta en hotellfrulle med Liv och tant Agneta:-) Mycket mysig start på dagen BTW.
Sedan begav vi oss in till stan för att shoppa lite kläder och besöka Bolaget. (Jag fick tag på en flaska av Blossas årgångsglögg, denna år med smak av clementin, hurra!) Jag gjorde även ett riktigt fynd till Liv, en leopard-dress av ha till Halloween.

Fredagskvällen (och natten)  fortsatte mycket trevligt med våra nattgäster Agneta och Joel. Vi åt och drack och surrade tills det blev dags att plocka fram SingStar. Jisses vad duktiga vi var på att sjunga! Hade Bert varit i krokarna har han nog signat upp oss på ett flerårskontrakt med en gång.. :-)

På Lördagen åkte vi ut till Herrgår´n i Nordingrå och tittade till den inför den stundade vintern. Sommaren såg verkligen avlägsen ut när vi kom fram till havet...
När vi senare kom tillbaka till Ö-vik, beslöt vi oss för att stanna och käka lördagsmiddag på Scandic. Vilka möter vi inte där om kusinerna med familjer. Kul med spontan släktträff. Där åt vi en fenomenalt god Asiatisk lax som jag suktar efter igen redan...osså syndade jag med en blåbärscheesecake (undrar varför vågen inte tickar nedåt..).


Elle och Nille på Scandic-middag...


En fetmätt Susanne i palt-koma...


My guy´s...


Våra kära vänner och våra kära mössor...


Min älskling och jag - och våra nya mössor...


Har jag sagt att vi är väldigt nöjda med våra nya mössor?!?!


Vad gör man, när man drukigt kanske liiite för mycket???

Jo - stileben, med skor och flaskor!!!





SingStar Duell...


Joel och Erik...



Snygg-Agneta...



Livs nya Leopard-dress...



Jag och Agneta...



The High Coast!




Moi, på väg ut till Herrgår´n...



Jag har verkligen haft en toppenhelg med en massa feelgood människor!

Hoppas att din helg var lika trevlig!

Fridens liljor!


Bilder: Privata




Kommentarer
  Anonym

HAHAHAHA! helt underbart! sitter på jobbet å skrattar åt våra stileben så tårarana rinner :)

LOVELY!



Det va verkligen 2 tok roliga dagar.

längtar redan till nästa gång!!



Puuuss å Kraaaam

2009-10-20 @ 11:38:03
  Mia

Fina mössor ni har där! ;)

2009-10-20 @ 14:54:58
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: