Filmtajm




Tillbaka från Sundsvall och har tillbringat kvällen med grabbarna och tittat på Natten på Museet 2. Den var riktigt underhållande för både stora och små...
Förkylningen håller i sig och jag önskar att jag hade en whiskey hemma att smutta på just nu. Idag köpte jag förövrigt den största Kan Jang-flaska jag någonsin stött på, på en hälsokostbutik nere i Sundsvall.  Jag antar att de säljer som smör i solsken i dessa förkylningstider.


Det slår mig...
Det har inte ringt på dörren en enda gång i kvälll, är det inte ikväll som alla små ligister springer runt och säger bus eller godis?!?!
Kan det vara så att ungarna tykte att jag var snål med godis förra året, så ryktet har gått om snåla tanten på 12:an???

Hur som helst - vi fick en lugn och skön kväll med familjen.


Over and out, nu är det natti, natti för min del...


Sov sött!



Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer
  Hanna

Den filmen vill jag se!

2009-11-01 @ 08:43:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
  Miia - There´s no place like home

Den filmen är rätt underhållande faktiskt! Dessutom är Ben Stiller en riktigt bra skådis, ett stort plus!



Hoppas du får en mysig söndag! Kraamar

2009-11-01 @ 10:28:21
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: