Förkylningstider & datakrångel

.



..näe, det är inte titeln på årets julkalender, utan vad mina senaste dagar varit kryddade med.

Man får ett slags abstinens när datorn krånglar...
Det är egentligen inte datorn som krånglar - utan en förbannade routern. Jag köpte en nya router, när jag köpte min nya MacBook, och sedan dess har det bara krånglat. Konstigt  nog fungerar apples Airport, bättre mot våra PC datorer. Strange...


Nu verkar allt fungera som det ska, men nu har jag inte tid att skriva mer. Middagen skall fixas, en promenad i skogen med barnen och sedan tänkte jag hinna en sväng in till stan.
Tidsoptimist? Ja, visst!!!


Jag återkommer...

Ha en riktigt skön måndag!



Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: