Helnöjd




Stången skall sänkas en aning - annars är den perfekt..!


Igår hämtade vi ett paket innehållande min favoritlampa. Jag kunde inte hålla mig utan monterade den direkt, och den är precis så fin som jag hoppas på!
Nu är vi lite inne på att beställa en bordslampa också...

Jag har varit helrisig hela dagen och hoppas verkligen att jag mår piggare i morgon när vi ska ner till sundsvall.
Liv har peppar, peppar varit hyffsat kry idag, men grabbarna såg hängiga ut när de gick och la sig ikväll...

Nu väntar sängen.
Ha en god natts sömn!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Miia - There´s no place like home

SNYGG lampa!

2009-10-30 @ 17:57:08
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: