Jimmy Choo for H&M





Jag har spanat in HMs nya kollektion i samarbete med Jimmy Choo...
Dessa tre outfits skulle jag inte tacka nej till att ha i min garderob! 
Även herrkläderna tycker jag var riktigt snygga. Jag är däremot inte speciellt imponerad över skorna eller väskorna i denna kollektion. - Konstigt, med tanke på att de är ju det Jimmy Choo gör.

Tycker att det är lite synd att det inte kommer att gå att få tag i något från denna kollektion här uppe i norr, och jag kommer knappast att sitta uppe och försöka slåss med de andra som vill shoppa dessa prylar över nätet...
Ska du?


Fridens liljor!


Bilder: HM.com




Kommentarer
  jessi

Nej jag kommer inte heller slåss men de är väldigt fina.



Ha en härlig helg!



KRAM

2009-10-23 @ 20:47:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: