Premiär doppet!


Det är höstlov. och vi har lovat grabbarna att besöka Paradisbadet ett längre tag nu. Så vi passade på att åka och bada hela familjen idag.
En jättetrevlig dag på badet, trotts att vi var långt ifrån ensamma där idag... :-)

Här e de bilder jag fick till under bad-sessionen...



Livs första besök på Paradisbadet!!!


Hela familjen i baby-badet!


En nöjd Liv efter premiärbadet. Efter en milkshake,
sov hon sött medan grabbarna badade vidare...



Vi var betydligt mer roade över badet än det ser ut här - jag lovar... :-)


Grabbarna tävlar på tid i vattenrutshkanan...


Jag tror jag försökte knäppa trettio bilder på Noah när han hoppade.
Tanken var att få en bild på honom i luften.
Bättre lycka nästa gång...




Nu ska jag sussa, Go natt!!!





Fridens liljor!



Bilder: Privata



Kommentarer
  jessi

Härligt att vara med familjen o bada o ha skoj. Liv ser underbar ut i sin rosa filt!!!



KRAMISAR

2009-10-28 @ 21:41:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: