Rosa Bandet



Av alla rosa-bandet prylar som säljs är väl denna rosa Kitchen Aid min absoluta favorit. Den säljs i Cerverabutiker och som ni ser så skänker de en tusenlapp för varje såld till Rosa bandet.
Nog för att deta är min drömm-maskin i köket, men den är lite över min budget just nu... :)
Jag brukar försöka att varje år köpa rosa-bandet prylar för att stödja bröstcancerforskningen. Förra året var det pins,  och broscher och disktrasor. I år kommer vi att stödja i form av Ahlgrens bilar och wettex trasor och en ny rosa skurmopp.

Vad gör du för att stödja?

Fridens liljor!


Bild: Cervera.se

Kommentarer
  Annas inspiration

Verkligen en drömmaskin, synd att den ska vara så dyr!



trevlig start på helgen

massor med kramar Anna

2009-10-02 @ 17:05:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

Ja kitchen aid är såå fina. I usa kan man köpa dem för ca 3000kr.. ångrar jag inte köpte en!

Jag tycker det är bra med rosabandet kampanjer, försöker stödja varje år!



KRAM!

2009-10-02 @ 21:58:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: