Snabba ryck



Det kom ett paket i slutet på förra veckan...
Det var min leverans från Beauty Planet! Nu är vintern räddad. Jag får så otroligt torr hud undervinterhalvåret men med bra produkter från Decléor så får till och med jag en fin lyster. :-)

Idag beger vi oss ner till Sundsvall för att tömma det (förhoppningsvis) sista i radhuset.
Har jag tur, hinner vi träffa min kära vän Agneta och kanske en sväng på IKEA också...

Ha en bra dag, och må solen lysa över dig.


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Annas inspiration

Kan tänka mig att produkterna är super.



Hoppas ni hann med IKEA besök idag.



mysig kväll

kramar Anna

2009-10-06 @ 19:46:33
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  agneta

det hann du! :) åh det va sååå treeevligt! verkligen hatar att du inte bor i sundsvall längre.. :(



kraam // Agneta

2009-10-06 @ 20:43:45
  jessi

Hoppas du hade en bra dag, hittade du något från IKEA? (om ni hann)



Visst är det viktigt med bra hudvårdsprodukter! Speciellt nu på vintern, huden blir så torr.



KRAM

2009-10-07 @ 07:41:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: