Torsdag



Liv, nybadad och fräsch som en nyponros...

Idag är det en grå torsdag, jag sitter inne med tända ljus en kopp te i handen och väntar på att mitt lilla mirakel ska vakna. Planen är att vi ska ut och få oss en nypa frisk luft idag också. Men vi har varit lite osynkade här på förmiddagen...

Det är nästan så att de är lite mysigt med detta skitväder, för då är det liksom ok att sitta inne och kura. Ha,ha, att jag sitter och lyssnar på en julskiva av Enya gör ju inte saken bättre. Lyssnar på musik från min Iphone, och då dyker det upp all möjlig musik. :-)

Gårdagens möte bjöd på en hel del funderingar, så nu har vi en del vi måste ta tag i rätt snart...

Önskar dig en toppendag!

Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: