Vackert


Grabbarna på väg hem från skolan...

Det är verkligen vackert ute i naturen så här års! Jag brukar ta en extra lov i skogen innan jag går och hämtar grabbarna på skolan, och jag blir alldeless tagen av skådespelen i träden.
Försökte ta foton igår när jag promenerade, men det är bara att inse att jag inte har den där fotografgenen i mig... :-)
Ni får hålla tillgodo med en bild på mina underbara killar istället.

Har haft en jälka huvudvärk i ett par dagar nu som trotts yberstarkt kaffe och alvedon, inte ger med sig. Ljuskänslig är jag också, är det migrän eller svinis influensis..? Vem vet, irriterande är det i alla fall.
Igår kväll trottsade jag huvuvärken och drog in till stan med M-L för att shoppa. Det var tjejkväll på stan och nästan alla butiker hade kvällsöppet dagen til ära.
Det var sjukt mycke damer ute, och det var inte helt enkelt att gå med barnvagn inne på affärerna. Men vi lyckadedes ändå göra några fynd. :-)

Väl hemkommen hade jag sådan frossa i kroppen, att när Liv somnat, så värmde jag mig en mugg med starkvinsglögg, för att få värmen i kroppen...
Sedan var det sängen som gällde.

Idag mår jag mycket bättre, peppar, peppar...


Jag önskar dig en härlig torsdag!


Fridens liljor!


Bild: Privat


Kommentarer
  Agneta

haha du är ju rolig du, starkvinsglögg?

av alla värmande drycker väljer du glögg :) fast å andra sidan så blir man ju blossand varm om kinderna i juletid :)



saknar dig! du kan väl ta med lilla donnan å ta dig en dags tripp hit ner snart..



kram

2009-10-01 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: