Denna vecka...



I morse besteg jag Wii-boarden och presenterar här stolt min Wii Status:
ett BMI på 25,90 och minus ett kilo till på vågen!!!

Sockersuget har verkligen börjat stilla sig. Det är inte längre tokjobbigt att se barnen knapra på sitt godis på lördagarna, och min jätteabstinens efter ostbollar eller ostbågar har lugnat sig kraftigt. Det är skönt att se att det ger verkan!

Jag måste dock tipsa om ett jättegott godis som jag unnar mig... :-)


Pecannötter överdragna med 70% choklad - MUMS!!!


Fridens liljor!


Bild: Exoticsnacks.se


Kommentarer
  Annas inspiration

tack!



vad duktigt du kämpar på,

inte helt enkelt att motstå godis.



hoppas ni får en bra dag

kram Anna

2009-09-08 @ 07:21:55
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: