Nu börjar det..!





Likt introt på barnprogrammen när man var liten...
Nu börjar elitserien, ja ialla fall för oss håller på Modo (vissa lag har ju redan kört igång). Det är nu vi bänkar oss i källaren för att se Foppa lira hockey med de andra grabbarna i Swebank. Efter beskedet att Foppa ska spela ikväll, antar jag att de inte fått några större problem att fylla arenan...

Jag satt tidigare idag och läste vår lokaltidning på webben...
Det är sjukt vad mycket skit den grabben får, bara för att han vill fortsätta försöka spela. Jag önskar att folk kunde sluta gnälla, koncentrera sig lite mera på sig själva och vara stolta över att en av världens bästa hockeyspelare, fortfarande vill spela hockey och det i lilla Ö-vik. Det är ju inte så att han behöver stålarna, och han behöver knappast bevisa vad han går för heller!


Då var det sagt, nu skall jag rusa iväg in till stan, så vi hinner tillbaka innan nedsläpp.
Det har kommit ett paket..!

Följer du elitseriehockeyn???


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Anonym

Pappa upp i dagen!!! Grattis!

2009-09-24 @ 22:30:21
  Susannes Liv

Tack!



Visst är hon underbar?!

2009-09-25 @ 08:41:38
URL: http://susannes.blogg.se/
  Svägerskan

Åh huga så söt hon är denna donna! Man blir så otroligt stolt som faster som har tre så härligt mysiga syskonbarn. Det värmer mitt hjärta så otroligt att se dem alla tre men även såklart att se broder och hans fina blivande fru :) Varma kramar till er alla och stort grattis till det stundande bröllopet!

2009-09-25 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: