Tryggare kan ingen vara..?




För drygt en vecka sedan köpte jag denna barnvakt på Barntrygghet.se. Jag betalade direkt vid beställningen och leveranstiden skulle vara tre dagar...

Efter ett par dar får jag ett mail att varan är på väg och att jag kan spåra/söka den via Schenkers hemsida. Sagt och gjort, jag söker - bara för att inte hitta någon info alls. Mitt sändningsnr finns inte! Jag ringer Barntrygghet.se ett antal gånger utan lyckas få tala med någon. De säger att de ska ringa tillbaka, men jag har inte hört något av dem ännu...

Enligt Schenker, har inte Barntrygghet.se skickat iväg någon vara.
Nu har jag fått ytterligare ett mail med ett nytt sändningsnr, då jag provar att söka paketet med detta nummer - händer ingenting. Det har inte skickats något..!!!!!!!

Nu är jag frustrerad. Har företaget så sjukt dålig logistik eller är jag helt enkelt bara grundlurad???!!!



Vad tror du?


Fridens liljor!


Bild: Barntrygghet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: