Vackert




Ö-viksfjärden en solig tisdag...

Viken ligger manglad, och man känner ett visst sug att bege sig ut på sjön i detta underbara sensommarväder. Det är bara så vackert! (sen är väl inte jag världerns bästa fotograf...:-)

Liv har precid somnat, jag misstänker en släng av kolik, då mitt lilla hjärta har skrikit den mesta delen av sin vakna tid. Vi skall på läkarbesök i morgon så jag får ta upp det då. Tills dess utesluter jag mjölkprodukter och kaffe, för att se om det har någon verkan.

Grabbarna har åkt till skolan, och Erik har åkt för att inhandla virke och takplåt till vårt nästa projekt: Bygga tak på verandan! Eller ja, åtminstone halva.

Senare idag åker jag och Erik ner till Sundsvall för ett spännande ärende...
Jag riktigt känner på mig att detta kommer att bli en bra dag!


Jag önskar dig samma känsla i magen!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Mor



Jag måste bara kommentera det här med magkämsla. Det gör så gott i min mage att få träffa mina barnbarn och jag fick ju träffa dina 3 älsklingar igår. Du är duktig som är så konsekvent med din GI-kost och det var tack vare dig som jag också började äta GI och gick ner 7 kg

2009-09-01 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: