Denim, ljuva demin...








Igår kom ju återbäringen från H&M, och idag medan mitt lilla hjärta sover har jag kollat igenom onlineshopen på vad man kan tänkas handla för de där rabattkupongerna... :-)

Jag tycker att HM har mycket vårfint in sin webshop och jag går helt klart igångDemin just nu.
Dessa fyra deminprodukter kommer alla från HM och du får alla fyra för 499:-!!!

It´s a bargain!


Här skiner solen och det är sisådär -15° ute.
Ha en toppendag och sköt om dig själv, passa på att njuta,  du vet, livet kommer inte i repris...


Fridens liljor!


Bilder: HM.com

Kommentarer
  agneta

men åh! den blusen var ju super söt! å brallan såg inte så tokig ut den heller.. måste kolla de :)



jag fick tillbaka 100 från hm jag, vad fick du? :)

2010-02-25 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: