BrideBlossom




Vita, vackra blommor...

Jag sitter och klurar på brudbuketten, dagarna går och snart står vi i kyrkan och byter ringar! (Visst, det är fyra månader kvar, men det går fort, och känner jag mig själv så är jag ute i sista minuten om jag inte tar tag i detta nu.)

Velar fram och tillbaka, kalla eller ros eller båda??? Vitt, vitt, vitt ska det i alla fall vara. Jag ska göra ett besök till floristen här i veckan för att förhoppningsvis kunna bestämma mig.

Jag vet i alla fall att jag vill ha en vit, enkel och clean bukett, inge massa spröt och konstigheter. Men det finns ju så mycket vackert att välja på... :-)



Fridens liljor!


Bilder: Googlade

Kommentarer
  familjebloggarna.se

Hej! Smyger förbi och tipsar om en tävling vi har just nu med Babybjörn, där man kan vinna en bärsele.



http://familjebloggarna.se/2010/02/tavling-babybjorn/



Mvh Familjebloggarna.se

2010-03-02 @ 09:09:43
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: