Nu kryper hon!!!




Det var igårkväll, när jag höll på att öppna gårdagens skörd av räkningar som det hände...

Jag satt ner på golvet med en massa kuvert och reklam som prasslade på ett sådant spännande sätt. Jag ser hur Liv blir alldeless till sig och hon försöker gång på gång krypa fram till prasslet. Jag blir lika till mig jag, och flyttar prasselkuvertet längre och längre bort (lite sadistiskt, jag vet...).

Idag kryper hon runt här hemma på vardagsrummet. Medan jag drack en kopp kaffe, så hade hon hunnit fram till föstret och låg och drog i gardinen.

Mammas flicka håller på att bli STOR!!!
Snart står moppekillarna här utanför och dregglar... :-)



Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Susanne

Tiden med de små går alldeles för fort, snart har du fullt upp där hemma med att jaga henne ;o)



Kram vännen

2010-02-24 @ 12:11:28
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: