Ny börjar helgen!



Mitt livs Liv! Lägg märke till dreggelranden...:-)

Godmorgon alla glada!

Efter en natts sömn har besvikelsen över damkronornas förlust i OS lagt sig...nu börjar en ny härlig dag.


Nu är det fredag igen och helgen kryper inpå oss, härligt.
Helgen kommer att bjuda på fikadate med en god vän, babysim, elitseriehockey på TV igen och sedan ska jag hinna med att jobba som kiosktant i cafeterian nere på Hovet. Där tillbringade jag förövrigt gårdagskvällen också, tillsammans med Hans som hängde vid biljardbordet medan mamma krängde varkorv och toasts... :-)

Det var rätt intressant att som mamma få iakta sin sexårige son som försöker imponera på brudarna medan han samtidigt ska försöka spela så bra han bara kan. Jisses, han är ju bara sex år!
Liv och Noah var istället hemma hos morfar...

Idag ska jag försöka att ta tag i lite jobbiga saker som jag skjutit på ett tag, ta tjuren vis hornen så att säga!

Wish me luck!

Ha nu en toppenstart på denna helg!


Fridens liljor!



Bild: Privat




Kommentarer
  agneta

lycka till!

2010-02-26 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: