Helgen som vart...


Jag bjuder på lite bilder från Lördagens härliga show...










Vi hade verkligen jättetrevligt när vi besökte Fjällräven Center för att uppleva Melodifestivalens första deltävling. Efter en bra show fortsatte vi kvällen med ett besök på den nyöppnade nattklubben Lex. Dit kommer vi tillbaka! En totalförändring från tidigare ägare...nya ljusa lokaler med mycket trevlig personal. Tummen upp helt enkelt!
(Jag hoppas bara att Ö-viksborna kan vara openminded och vågar trottsa sina gamla hjulspår, slutar vara sin vana trogen och alltid gå ut på samma ställe...)
Det är ju alltid kul med lite variation tycker jag! :-)

Senare hann vi även med en sväng i Harry´s partytält mitt på torget innan vi styrde kosan hem till mormor och barnen.

Vi hade en tokkul kväll!




Fridens liljor!



Bilder: Privata


Kommentarer
  jessi

Roligt att ni hade en så lyckad kväll!

Det är säkert en helt annan känsla att se bidragen live därför är jag nyfiken på vem du hejade på?



Ha en bra fredag!



KRAM

2010-02-12 @ 07:29:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: