Härlig helg i Södern...


Vi har verkligen haft en härlig helg nere i "Södern"...

Bröllopsmässa, FormexMässa, God mat (PONG!!!), Release party, Goda vänner och shopping..!




Bästa Lina och jag ute i vimmlet...




En hel del kändisar ville gärna fotograftera sig med mig för att få
en bild med sig hem till sina barn...
...eller vad det tvärtom..!?  :-)





Jag var mer imponerad av själva lokalerna än av Bröllopsmässan.




Lunch på Verandan på Grand Hôtel...




Min favorit bland klänningarna som visades...



Ett par snygga, men trötta mässbesökare...


Min fina älskling ♥


Prinsessan Liv -  nyrapad i de fina salongerna...



The Ladies Room på "Hotellet"...me like!



Liv "chillar" i hotellobbyn...






Den kungliga Bröllopsdukningen presenterades på Formex...


En rosa Dinosaurie på hotell i storstan...


Liv och jag tog ett bad på hotellrummet, myyys..!


Vi bilade ner med sällskap av våra goda vänner M-L och Fredrik, en resa som gick galant med lilla Liv sovandes mestadelen av resan.

Fredagen bjöd på middag på PONG, sedan mys med våra begåvade vänner Lina och Mårten, för att sedan avsluta kvällen på Nordmans releaseparty.


Lördagen tillbringade vi som vanligt när vi är nere i Stockholm, på le Grand Hôtel!!!  Näe, jag skämtar lite, men vi tillbringade dagen på Grand Hôtel då årets Bröllopsmässa gick av stapeln där...
Bröllopsmässan var lite av en besvikelse, men det var helt klart en upplevelse att göra ett besök innanför dessa väggar. Som den prinsessa Liv är - så har hon både ätit och rapat i hotelllobbyn samt skitit på sig i den anrika restauranten Verandan.

Söndagen tillbringade vi i Älvsjö på Formexmässan. De har byggt ut mässan sedan vi var där sist så nu kändes det gigantiskt. Även här skötte sig Liv exemplariskt och nu har hon gjort sina första inköp i familjeföretaget...:-)

Måndagen var vi i Västerås och träffade vår goda vän Neil innan vi styrde kosan hemåt...
Oj vad jag längtade efter mina grabbar. Det är skönt att resa iväg och komma ifrån vardagen...för då inser man att vardagen inte är så dum ändå..!


Fridens liljor!



Bilder: Privata


Kommentarer
  agneta

ååh! det verkar som en helt magnefik utflykt ni varit på :) roligt att få se lite bilder. kram

2010-01-29 @ 10:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: