☺Knasiga kojan ☻



Lite grummliga bilder tagna från min IPhone...

Idag har vi tillbringat hela dagen på lekhuset Knasiga Kojan här i stan. Grabbarna stormtrivs och idag hade de sällskap av sina vänner Rasmus och Gabriel som gjorde besöket ännu trevligare...även för mig, som hade sällskap av deras föräldrar; Sara och Magnus.
De har en även en liten baby/småbarnshörna, som Liv säkert kommer att uppskatta om ett tag.
Maten de säljer är enligt mig helt OK. Nyttiga råvaror, fullkorn och inte så mycket tillsatser - de har tänkt till med andra ord. Visst finns det slisk också men vill man hålla en lite nyttigare profil så funkar det. :-)


Tyvärr glömde jag kameran hemma, så de enda bilder jag fick till var några grummliga från mobben...

Kvällen tillbringades i källar´n med hockey på storbild. En lugn och skön Lördag med andra ord.

Ha nu ett underbart slut på denna helg - njut av livet!



Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: