Mot el Stockolombolo med allt vad den innebär!


En grummlig jag - precis som jag känner mig idag. Trött och grummlig...

Nu skall grabbarna bara lämnas på skolan sedan fär det iväg!
Vi ska hinna med en hel del på resan; Bröllopsmässan, Formexmässan, Pong i massor och en jobbvisit i Väserås innan vi styr kosan hemmåt... ( Vi tar bilen denna gång...)

Jag tar laptopen med mig så vi får se om det blir lite blogg uppdatering under helgen...

Ha nu en skön helg med människor du tycker om!
De ska jag ha...


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  agneta

hade så jätte roligt nu båda två. å körförsiktigt!



kram kram

2010-01-22 @ 11:46:05
  jessi

Hoppas du får en rolig helg, ser framemot foton sen!



många kramisar bloggvännen!

2010-01-23 @ 17:31:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: