Nytt år och nya rutiner




Lilla Liv har somnat framför spisen, det är jobbigt att vara hemmafru...

Vi har ett nytt år framför oss och här hemma struttar jag runt med vitlöksklyftor i öronen och ser helgalen ut och hoppas att de ska hjälpa mot min öroninflammation. Just nu känns det som om det ena avlöser det andra... :-(

Mitt lilla Liv har ändrat sina rutiner, just nu sover hon helst ingenting på dagen. Ett par snabba powernaps är vad hon vill ha, samt att hon tydligen har lust att vara vaken små stunder på nätterna också...

Jag har en tjälknöl i ugnen, så nu ska jag passa på och se om jag kan sova några timmar innan steken ska kollas till...


Go natt mina vänner!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Fin bild på Liv!



Du verkar också haft otur med sjukdomar i vinter. Visst är det jobbigt när det aldrig tar slut... KRYA PÅ DIG!



KRAM

2010-01-06 @ 11:10:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Annas inspiration

Hoppas du mår bättre i dag, öronflammation låter verkligen inte roligt!



Lilla Liv är en riktig sötnos, hur gammal är hon nu?



ha en bra dag!

2010-01-06 @ 12:44:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: