Spring style




Liv inviger nya vårstassen...


Efter att ha haft magen i (låt oss säga i obalans..!) ett tag så har utbudet på kläder till den lilla prinsessan här hemma minskat dramatiskt...
...samtidigt som jag har en JÄTTE hög med måsten nere i tvättstugan! Tro mig - jag behöver inte alls fundera över vad jag ska hitta på i helgen.:-)

Nu är det helg igen, och jag måste säga att den här veckan har verkligen bara susat förbi och jag har inte riktigt hängt med. Jag har missat vänner, frisören och mitt yogapass..
...men vad gör väl det om hundra år!

Ha en härlig helg och umgås med vänner du trivs med!


Fridens liljor!


Bilder:  Privata

Kommentarer
  agneta

Men det tar sig, Liv är ju jätte lik DIG på den bilden. roligt för det lilla flickebarnet å få likna sin söta mor istället ;) hihi!

2010-01-29 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: