Välkommen 2010!!!



Ännu ett år till ända...
2009 var väl inte så pjåkigt, men jag känner på mig att 2010 kommer att bli ett toppenår!

Min frånvaro från bloggen beror mycket på en elak inflamation i nacken. Jag har verkligen lidigt och tyckt synd om mig själv under denna tid. Ont konstant och då blir man inge go´, men då tänker jag på de som har kroniska smärtor i nacken och då har mitt lilla problem varit en fjärt i universumet
Ibland kändes det bättre, men så fort jag satte mig framför datorn så gjorde det hiskeligt ont igen, så jag gjorde som så många andra storheter har gjort före mig; jag tog en time out från datorns värld...

Det är svårt, man får liksom abstinens, men efter en vecka kändes det nästan skönt också.
En hel del har hänt i mitt liv under tiden; Liv har fyllt 5! (månader), bloggen har hunnit fylla ett år!, julen och nu senast nyårfirande!
Jag återkommer om allt detta...

Jag har en hel del att ta igen med att läsa mina favvobloggar oxå, men det får bli i morrn, nu ska jag iväg på middag hos kära gamla vänner...

Jag önskar dig en underbar start på ett alldeless speciellt nytt år - 2010!!!


Fridens liljor!

Bild: Googlad

Kommentarer
  Susanne

God fortsättning, jag tror också på ett toppenår :o)

Ibland behöver man bloggpaus och såå tråkigt med nackvärk, får verkligen hoppas det går över.



Kraaam

2010-01-01 @ 18:10:17
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
  Agneta

woho! it's alive :)

trodde du lagt ner...



kram å hopps vi ses snart

2010-01-01 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: