Julaftonen kom tidigt!





Idag kom jag hem till en härlig överraskning!
En pall med kartonger stod på vår trapp och väntade på gården...

Jag och Erik bestämde oss för ett bra tag sedan att vi skulle beställa en ny servis. Som vi båda gillade, och sagt och gjort så gjorde vi det.

Detta hade vi emellertid glömt bort, så vi blev båda förvånade och överförtjusta när vi nu fick leveransen!!!

Utöver det så har jag haft en härlig grillkväll med Hans klass, trotts att vi kom dit på tok försent, att bilhandtaget lossnade och jag fick det i handen istället, att grabbarna hade packat med vår skälliga lilla vovve och att jag inte märkte det förrän vi var framme,  och att vi (läs jag) hade glömt korvbrödet hemma...:-)

En helt härligt vanlig onsdag med andra ord!


Fridens liljor!



Bild: Florideco.com

Kommentarer
  jessi

vilken fin servis, så roilgt att bjuda familj o vänner på middagar!



kram

2010-06-02 @ 22:49:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  agneta

men dra åt helvete vilken snygg servis

2010-06-04 @ 01:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: