The final countdown...



På lördag smäller det!
Jag och Erik kommer att säga Ja! till varandra i Nordingrå Kyrka, men har jag koll på läget?
-Inte alls!!!

Tankarna snurrar runt och alla underbara människor vi har runt omkring oss erbjuder oss hjälp. Tusen tack för detta!

Det viktigaste har jag i alla fall koll på; barnen, kläderna, ringarna och vigselbeviset! (Tack Lina!!!)

Igår blev jag mö-hippad och hade en underbar dag och kväll med mina fantastiska vänner. Dagen började med en tur på en Harley Davidson. Det var med skräckblandad förtjusning jag satte mig på bågen, men innan jag nått slutdestinationen var det riktigt kul! Trotts detta skakade händerna när jag blev avsläppt i bussparken för picknick i solskenet...

Efter en supergod lunch med tillhörande bubbel och vin bar det av till badet för att relaxa och åka vattenrutchkanor som småungar!!! Därefter fick jag använda min fantastiska sångröst (NOT) i en studio för att sjunga Linas låt "Underbart". Jag tyckte att de sa att jag var bättre än Kalle Moreius, det är så vänner ska göra - ljuga så att man blir glad!:-)
Innan kvällen var över hann vi med en restaurangbesök med god mat i mycket goda vänner lag!

Tusen tack för en supermysig och personlig heldag!!!




Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer
  Susanne

Vilken fin bild!

Spännande med bröllop, allt kommer att gå så bra och vädret ska ju bli underbart har jag hört.

Önskar er lycka till och jag ser fram mot många härliga bilder.



Kramen

2010-07-01 @ 20:55:35
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: