Tiden bara rinner iväg...



Tiden börjar bli knapp inför brölloppet, och nej, min ring har INTE kommit ännu (panik!!!)
Dock har mina fina vita paraplyn landat här hemma, det känns bra, men jag hoppas verkligen att det kommer att bli ett onödigt köp!!!!
På måndag ska jag spika blommorna och maten...ute i god tid - inte jag inte...
Prellen har vi haft en dejt med nu och det känns verkligen toppen. Så när som på hur många psalmer vi ska ha så var vi överens redan från början, vi har prutat ner det till två psalmer, då jag vill ha en så kort vigselcermoni som möjligt med tanke på Liv.
Här hemma har vi Sjukstuga, där hela famijen känner sig tjyvens,  inge kul när man har både ett och annat att fixa!

Sedan mitt senaste inlägg har vi hunnit en tur till Götet och impulshandlat, mer om detta i nästa inlägg...:-)



Ha en toppensavslutnig på denna blöta fredag!



Fridens liljor!




Bild: Googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: