Desperate Housewife!




Nu har jag gått på reklamen!

Efter att ha försökt att äta nyttigt i flera månader utan något resultat på min mamma-mage har jag nu i ett sista desperat försök, gått på reklamen och köpt mig ett Abtronic belt!
Med lite mer än tre månader kvar till brölloppet börjar paniken bli total. Vid min förra graviditet hade jag inte alls samma problem att få bort mina överkilon, och då var de ändå 46,6 kg som skulle väck!!!
Jag känner väl inte direkt att jag måste gå ner i vikt, jag vill helt enkelt omfördela lite, få lite mer muskler och lite bättre hållning istället för häng lite här och där... :-)

Sedan lilla Liv kom till världen har jag inte kunnat göra situps på grund av smärta i operationssåret. Det är inte det yttersta lagret utan någon hinna där inne som gör hiskeligt ont, så nu ställer jag min tilltro till Abtronic...
Nu är det långa powerwalks och magträning som gäller!


Ha en fin dag!


Fridens liljor!




Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

hoppas det funkar, promenader gör det säkert!



Om det inte går vägen så är det inte hela världen, du är ju så fin o vacker och kommer lysa på din dag!



KRAM

2010-03-24 @ 13:25:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  marie-louise

Halloj..



super!! Hinner jag låna och fixa på en månad tror du?? :)

2010-03-25 @ 17:33:56
URL: http://maryscorner.blogg.se/
  Susanne

Vart har du tagit vägen, saknar dig här på bloggen :o)

Hoppas det inte har hänt något!!!



Kramisar

2010-05-28 @ 15:40:51
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: