Slut i rutan???




Som alla "storheter" har jag tagit mig en välbehövlig och för mig nödvändig timeout från cyberspace, och blogglivet...
Och nej, bröllopet är INTE inställt!
Vi älskar varandra mer för varje dag... :-)

Vad är det då som gjort att jag inte varit närvarande i bloggen?
- Jo, bitterfittan i mig tog ett hårt tag om halsen på mig... Jag har känt mig rätt nere och negativt inställd till allt och alla...ja, inte ALLT, och inte ALLA, men ni förstår vad jag menar...

Till att börja med vill jag tacka alla som hört av sig till mig och undrat vart jag tagit vägen, det värmer i hjärtat må ni tro!!!

I min ryggsäck har jag (som de flesta andra..) en del besvikelser och nog har jag gått på en hel del törnar i mitt liv, detta har gjort att när jag nu känt mig förbisedd och orättvist behandlad, så jag jag sugit åt mig negativ energi som en wettextrasa på mässvisning.
Detta har gjort att jag tappat inspirationen till att skriva något här på bloggen. Ni är trotts allt en hel del människor som följt min blogg, och jag vill inte gå till personangrepp eller ösa ur mig skit som jag kanske senare ångrar...

När man stöter på falska människor och folk som inte kan skilja på vad som är mitt och ditt, är det på gott och ont, man blir natruligtvis besviken, men det får en också att lukta sig själv under armarna och fundera på hur just jag behandlar andra människor...

Jag försöker att vara en hygglig kompis och en ärlig men snäll medmänniska, och om jag misslyckas - berätta det gärna för mig!


Eftersom detta är myspace så ska jag väl kunna skriva om vad jag vill?
- så hädanefter är det precis vad jag kommer att göra!!!



Fridens liljor!



Bild: Googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: