-15´C!!!




Nu tror jag att moderjord bestämt att vi ska få smaka på den riktiga vintern!

Minus 15 grader i morse, och det tog TID att skrapa rutorna på bilen...
Men vilket vackert vinterlandskap! Tyvärr hade jag inte barnvagnen med den varma åkpåsen hemma, så Liv fick stanna inne idag. Men jag hoppas på lika vackert väder i morgon, för då blir det en promenad i vinterskrud. :-)

Nu har hockeyträningarna för grabbarna börjat på hemmaplan - Getinghov och jag måste säga än en gång; vilket läge för en hockeyrink!!! Igår stod jag stod jag ute vid sidan av rinken och tittade på Noahs träning och njöt av den vackra utsikten...


Vi hann även med en shoppingtur igår barnen och jag, och då var det jeans till grabbarna som stod på inköpslistan.
Inspirerad av familjen Montazamis, skulle vi bjuda Erik på en mannekänguppvisning av inköpen. Denna eskalerade snabbt till en mera avancerad show med musik, ljus (i form av en arbetslampa) och diverse accesoarer...
Vilka underbara barn jag har!!!






Modellerna in action!


Nu en kopp te innan jag kryper till kojs.
Ta hand om dig,



Fridens liljor!





Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: