Det börjar likna nåt...




Skolan har börjat, jag har ÄNTLIGEN fått ström i datorn igen,  jag har kommit igång med yogan - finally, och Halv åtta hos mig har startat för säsongen - det är härligt!!!

Nu saknas bara våra kvällspromenader och att elitseriehockeyn drar igång så är det back on track på riktigt...

Idag har jag och min äkta man rensat garaget på en massa skrot, och det känns så skönt att få bli av med det!
Nästa projekt bli att rensa lilla Livs rum (som blivit något av ett skrotrum, eller vi lägger det vi inte vet var vi ska stoppa annars rum...) så att det lilla livet äntligen ska kunna leka där inne.

Älsklingen har precis kommit hem från sin runda på inlines och jag ska lägga mig på mattan och yoga innan jag hoppar till kojs. I morgon ska jag titta in mina favvobloggar, det var ett tag sedan.

Fånga dagen - njut av livet...



Fridens liljor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: