En härlig avslutning på en härlig helg...




...efter att ha spenderat en härlig vinterdag på Getinghov och tittat på Hans och hans kompisar när de lirat hockey avslutade vi helgen med en härlig sommarmeny!

Jag vet, lite tidigt men sååå mysigt och gott!
Vi tog fram grillen och grillade fläskfilé, majskolvar och hallumi, en härlig sommarsallad och örtdoftande potatisklyftor med aromsmör och till detta en glas gott rödvin. Mumma!


Nu vill jag bara att våren ska komma med stormsteg så att man får njuta av sol och värme i fulla drag...
Kan ryssen komma med kyla så kan han väl bidra med ordentlig värme till våren också eller..?! ;-)


Se nu till att fixa dig en bra start på vecka 9, det ska jag!


Fridens liljor!



Bild: Googlad

Kommentarer
  Mor

Jag hoppas att v-10 blir fin så att barnbarnen och jag kan hitta på nåt trevligt på deras sportlov. Jag är nog som lyckligast när jag får vara med dem.

2011-03-02 @ 22:40:12
  Susannes Liv

Och de stormtrivs i ditt sällskap min kära mamma!

De ser fram emot några härliga dagar i ditt sällskap...

Kramen

2011-03-05 @ 23:18:52
URL: http://susannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: