Lycka i en bild



Mitt lilla Liv och jag...


Det är fantastiskt vad bilder kan framkalla känslor!
Här sitter jag hemma, barnen sover, maken spelar gubbhockey, och snön har dalat ned hela dagen.
När jag klev utanför dörren med Tova kände jag besvikelse -  det är kallt och ännu mera snö!

Jag som hade börjat få vårkänslor... Jag vet, att de är på tok för tidigt - men ändå!
Barnen och Erik fullkomligt älskar snön och vintern, men jag vet inte jag, jag tror inte att denna Susanne är gjord för nordisk klimat...jag älskar värmen och en klar och STARK sol!!!

Egentligen skulle jag ha diskat, kanske tvättat en maskin med jeans och plockat upp virvelvinden som Liv har dragit fram medan vi vuxna satt som fastklistrade vid TVn när MODO torskade mot Timrå...
Men jag gjorde inte det...
Jag satte mig framför datorn och tittade på foton från i sommras, och drömmde mig bort...
Där fannns de!
Alla de härliga bilderna från semestern och vårt bröllop. Jag kände en sån lycka och värme inombords...
Jag har det FANTASTISKT BRA!!!




Jag hoppas att du känner samma lycka,




Fridens liljor!





Bild: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: