Jag har hittat en!






Efter mycket letande har jag hittat en snygg vit klänning i min smak!
Jag har varit hemma med små sjuklingar i veckor nu, så jag har inte kunnat botanisera i metropolen Ö-viks klädbutiker, utan jag har klickat hem denna från Nelly...
Klänningen kommer från Elise Ryan och är riktigt välgjord trotts det billiga priset. Jag är riktigt nöjd med köpet, men att inser att det måste till endera; solarium, Spray Tan eller brun utan sol innan jag känner mig bekväm i denna ljusa stass! :-)
(Tilläggas bör väl att det inte är optimalt att prova ett fodral som denna när man lider av Endometrios och samtidigt har ägglossning... haha...jag såg ut att vara rätt långt gången i min skengraviditet!)

Någon dag senare satt den perfekt! ;-)


Ha en din dag!




Fridens liljor!





Bild: Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: